Większa wiedza Chata AI. Dodatkowe informacje o produkcie i sklepie.

01/08/2024

Chat AI rewolucjonizuje e-commerce, a my dokładamy do rewolucji kolejną cegiełkę, wprowadzając nowe możliwości dla naszej usługi. Teraz Chat AI nie tylko ma wiedzę dostępną na stronie produktu, ale dodatkowo można dodać informacje ukryte oraz ogólne informacje dotyczące sprzedaży w sklepie. Te nowe funkcje pozwalają na jeszcze lepszą obsługę klientów i mogą znacząco zwiększyć wiedzę, jakiej Chat AI używa podczas rozmów z klientami. Pomagaj swoim klientom 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Zwiększ sprzedaż z Chat AI.

Aktywuj Chat AI w swoim sklepie

Aktywuj Asystenta i Chat AI w swoim sklepie i sprzedawaj więcej. Dzięki sztucznej inteligencji Asystent AI będzie pomagał twoim klientom w zakupach w sklepie. Odpowie na pytania dotyczące danego produktu, opisze cechy, zastosowanie lub zaproponuje atrakcyjną cenę. Wszystko to 24h przez 365 dni w roku.

Zamów SOTE Chat AI i aktywuj Asystenta AI w swoim sklepie internetowym lub zamów Chat AI Demo na 7 dni.

Zamów SOTE Chat AI   Zamów Chat AI Demo

Nowe funkcje Chat AI

Rozszerzenia Chat AI w SOTESHOP, które obejmują dodawanie dodatkowej wiedzy dla systemu sztucznej inteligencji. Wszystkie niżej opisane aktualizacje dostępne są w standardzie.

Dokumentacja: Chat AI

Dodatkowe dane AI na karcie produktu

Na karcie produktu doszła zakładka "Dane AI". Informacje tam wpisane nie pojawiają się w sklepie, ale system Chat AI czerpie z nich dodatkową wiedzę. Mogą one zawierać:

  • Specjalistyczne parametry
  • Dodatkowa wiedza na temat produktu lub kategorii
  • Inne dodatkowe informacje związane z produktem

Dodatkowe informacje o sprzedaży w sklepie

Dodatkowe Dane AI do produktu dodawane są indywidualnie, a każdy produkt ma inne dane. W przypadku dodatkowych danych AI dla sklepu, informacje załączane są za każdym razem. Mogą one zawierać takie dane jak:

  • Adres i czas otwarcia sklepu stacjonarnego, jeśli sklep taki prowadzi
  • Metody płatności, dostawy, zwroty
  • Inne ogólne informacje związane ze sprzedażą w sklepie

Pytania i odpowiedzi do produktu

Dodatkowym bonusem jest opcja dołączenia wybranych pytań i odpowiedzi z modułu Produkt FAQ. Dzięki temu nie musimy ręcznie wpisywać tych danych, wystarczy zaznaczyć, jakie pytania i odpowiedzi mają być przekazane do AI.

Większa wiedza AI - skuteczniejsza sprzedaż

Im więcej specjalistycznej wiedzy przekażemy do AI, tym lepszych odpowiedzi będzie udzielał Asystent AI na czacie. Należy pamiętać, że Chat AI to nie popularne boty, które wklejają gotowe odpowiedzi. Sztuczna inteligencja rozumie kontekst pytania, analizuje gramatykę, treść i udziela w naturalnym języku odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki temu może realnie pomagać klientom w zakupach i zawsze ma dla nich czas.

Zamów SOTE Chat AI

Z usługą SOTE Chat AI nie tylko generujesz opisy produktów, wpisy na bloga, zdjęcia, tłumaczenia itp., ale dodatkowo możesz uruchomić Chat i Asystenta AI na karcie produktu.

Zamów SOTE Chat AI i aktywuj Asystenta AI w swoim sklepie internetowym lub zamów Chat AI Demo na 7 dni.

Zamów SOTE Chat AI   Zamów Chat AI Demo

Powiązane strony

Polecane wpisy

Chat AI i nowa wersja GPT-4o Mini, teraz 20 razy taniej w OpenAI. Zostaw konkurencję w tyle.

Chat AI i nowa wersja GPT-4o Mini, teraz 20 razy taniej w OpenAI. Zostaw konkurencję w tyle.

24/07/2024
W dniu 18 lipca 2024 roku OpenAI opublikowało nową wersję modelu GPT o nazwie GPT-4o Mini. Jest on dedykowany m.in. do obsługi asystentów AI, takich jak SOTE Chat AI. Dzięki nowej wersji koszt obsługi przez OpenAI spada aż 20-krotnie, a aktualnie koszt jednej rozmowy na czacie wynosi około 1 grosza. Dodatkowo odpowiedzi są prezentowane szybciej. Oczywiście model ten został już dodany (po 5 dniach od ukazania się) do naszych rozwiązań Chat AI. Dowiedz się więcej, jak wykorzystać GPT-4o Mini i Chat AI w swoim sklepie internetowym. więcej
Asystent AI zaproponuje rabat i lepszą cenę produktu. Sprzedawaj więcej z AI.

Asystent AI zaproponuje rabat i lepszą cenę produktu. Sprzedawaj więcej z AI.

02/07/2024
Rabaty to dobry sposób na zachęcenie klientów do zakupów. Można je znaleźć w formie kodów rabatowych w materiałach promocyjnych lub otrzymać zniżkę bezpośrednio od sprzedawcy. Jednak co w sytuacji, kiedy klient rozmawia z Asystentem AI, czy też otrzyma rabat? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa udzielanie automatycznych rabatów przez Chat AI w SOTESHOP. więcej
Chat i Asystent AI w SOTESHOP. Rewolucja AI w obsłudze klienta.

Chat i Asystent AI w SOTESHOP. Rewolucja AI w obsłudze klienta.

19/06/2024
Mamy dla naszych klientów bardzo dobrą wiadomość i nowe rewolucyjne rozwiązanie, wykorzystujące sztuczną inteligencję: Chat AI. Dzięki temu rozwiązaniu, klienci sklepu będą mogli porozmawiać z Asystentem AI, ktory udzieli im informacji o produkcie i pomoże podjąć decyzję o zakupie. Nowa funkcja Chat AI dostępna jest w ramach SOTE AI PRO. więcej
Często zadawane pytania na karcie produktu. Generowanie odpowiedzi z SOTE AI i GPT 4o.

Często zadawane pytania na karcie produktu. Generowanie odpowiedzi z SOTE AI i GPT 4o.

28/05/2024
Mamy dla naszych klientów podwójną niespodziankę. Pierwsza to nowy element na karcie: "Pytania do produktu", który pozwala na prezentację często zadawanych pytań i odpowiedzi z możliwością dodawania pytań przez klientów. Druga to wsparcie sztucznej inteligencji przy udzielaniu odpowiedzi przez sprzedawcę w panelu sklepu, dzięki usłudze SOTE AI. Wystarczy jedno kliknięcie i sztuczna inteligencja odpowie na zadane pytanie. Wypróbuj nowe funkcje SOTESHOP. więcej