Sprzedaż internetowa
Informacje o prowadzeniu sklepu internetowego i sprzedaży w internecie. Jak założyć sklep, jak zwiększyć sprzedaż online, optymalizacja seo, pozycjonowanie sklepu i ciekawe artykuły z branży e-commerce.
21/11/2021
Czym jest podatek VAT i jakiej wysokości się go stosuje? Od czego zależy stawka VAT przy transakcjach krajowych i zagranicznych? Czy jeden towar możemy, zależnie od okoliczności, sprzedać z różną stawką VAT? Postaramy się wytłumaczyć to w prosty sposób.
więcej
16/11/2021
Dowiedz się, co to jest SEO, skąd wzięła się nazwa i jakie najważniejsze czynniki wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Proste wyjaśnienie i skuteczne narzędzie do pozycjonowania sklepów i stron.
więcej
28/10/2021
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy lub chcesz rozpocząć działalność jako sprzedawca online, założenie sklepu internetowego może być dla Ciebie niezwykle opłacalne. W dobie rosnącego znaczenia e-commerce i coraz większej liczby zakupów dokonywanych przez internet, rynek jest bardzo konkurencyjny, ale jednocześnie pełen możliwości. W tym poradniku przedstawiamy kompleksowe wytyczne dotyczące założenia i prowadzenia sklepu internetowego, które pomogą Ci z sukcesem rozpocząć swoją przygodę z e-commerce.
więcej
11/10/2021
Zapoznaj się z wybranymi metodami zwiększenia sprzedaży w sklepie. Obejmują ogólny proces związany ze sprzedażą w internecie i dotarciem do nowych klientów. Poznaj 12 sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Praktyczne porady, które możesz zacząć wprowadzać już dzisiaj.
więcej
12/11/2020
Poznaj 33 elementy SEO, które powinien posiadać sklep internetowy. Przedstawimy wybrane mechanizmy wspomagające pozycjonowanie sklepu internetowego. Oprogramowanie SOTESHOP posiada wiele elementów wspierających indeksowanie i pozycjonowanie sklepu. Techniczne elementy SEO każdego sklepu.
więcej
04/11/2020
Jest wiele metod oceniania skuteczności reklamy i składa się na to wiele parametrów, jednak jeden z elementów tej układanki jest szczególnie ważny - odpowiedź na pytanie: czy klient, składając zamówienie, wszedł do sklepu z reklamy?
więcej
27/05/2020
Kluczowym elementem zdobycia klientów w sklepie internetowym jest pozyskanie wejść na stronę. Zrozumienie, jakimi kanałami klienci docierają do sklepu, pozwoli na skuteczniejszą reklamę i lepszą optymalizację stron sklepu online. 7 głównych kanałów, dzięki którym pozyskujemy wejścia do sklepu internetowego.
więcej
15/01/2020
Reklamowanie sklepu internetowego trzeba zacząć od dobrego zrozumienia, jak działają reklamy na Facebooku i Google. Niezależnie od tego, czy robimy to sami, czy zlecamy reklamę zewnętrznej firmie, wiedza ta jest niezbędna, by skuteczniej się reklamować.
więcej
11/12/2019
Dodaliśmy nową funkcję wyszukiwania, dzięki której możesz szybko przygotować podstronę z dowolną grupą produktów, bez zmiany kategorii. Może to być np. strona zawierająca prezenty, produkty polecane itp. Dodatkowo dodaliśmy wsparcie pozycjonowania do generowanych podstron.
więcej
13/11/2019
Karta produktu jest jedną z najważniejszych stron sklepu internetowego. Coraz częściej jest to pierwsza strona, jaką widzi klient, wchodząc do sklepu z wyszukiwarki lub reklamy. Dlatego przygotowaliśmy nową kartę produktu, aby lepiej wspierać pozycjonowanie i skuteczność reklamy sklepu.
więcej
05/09/2019
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku? Wystarczy wejść na stronę Facebook Ad Library i wpisać nazwę wybranej strony Facebook page. Facebook udostępnił serwis Ad Library kilka miesięcy temu i pozwala na wyszukiwanie wszystkich aktywnych i nieaktywnych reklam powiązanych z wybraną stroną w swojej sieci reklamowej na Facebook i Instagram.
więcej
22/08/2019
Baner w sklepie internetowym jest jednym z pierwszych elementów widocznych po wejściu na stronę główną. Ma on realny wpływ na to, czy ktoś zostanie na naszej stronie, czy ją opuści w ciągu kilku, kilkunastu sekund. Dlatego warto poświęcić mu uwagę i dobrze go przygotować. Lepszy baner to lepsza konwersja.
więcej