W tym tygodniu wchodzą w życie zmiany ograniczające śledzenie użytkowników na urządzeniach mobilnych z iOS14. Wraz z tą zmianą, zmienia się system sprzedaży i reklam na Facebooku. Jeśli masz sklep na Facebooku lub korzystasz z reklam Facebooka, musisz zainstalować dodatkową aplikację, aby zintegrować się z nowym systemem.
Jeśli nic nie zrobimy, może się okazać, że nagle wszystkie nasze reklamy na Facebooku przestaną działać lub będą działaly nieprawidłowo. Dodatkowo w/w zmiany, wg komunikatu Facebooka, "(...) negatywnie wpłyną na pomiar i wydajność reklam.".
Aby zniwelować skutki zmiany i móc skuteczniej korzystać ze sprzedaży w Social Media i na Facebooku zalecamy:
Jeśli Twoimi reklamami zajmuje się firma zewnętrzna, przekaż informację z tego wpisu na blogu. Wiele firm zewnętrznych nie ma świadomości nowej integracji SOTESHOP z API Konwersji Facebooka, oraz tego, że można, niezależnie od ograniczeń na Facebooklu, śledzić konwersje dzięki aplikacji ADS Tracker.
Polecane artykuły
Polecane wpisy