Ceneo.pl - jak zintegrować sklep z porównywarką?

07/02/2022

Sklep internetowy SOTESHOP posiada integrację z porównywarką cen Ceneo, dzięki której w prosty sposób możesz wyeksportować produkty do porównywarki. Dowiedz się, jak dodatkowo wykorzystać integrację z Ceneo do promocji sklepu.

Ceneo - integracja ze sklepem

W porównywarce Ceneo możesz wyszukać produkty z różnych kategorii i porównać ich ceny. Dzięki Ceneo klienci mogą szybko znaleźć produkt w dobrej cenie, a sprzedawcy mogą dotrzeć do nowych odbiorców. Zaletą dodania oferty do Ceneo jest fakt, że wyszukiwarka ma wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak dodać produkty do Ceneo i śledzić wejścia klientów z porównywarki.

Przejdź do ceneo.pl i obejrzyj produkty w wybranej kategorii.

Jak zintegrować sklep z Ceneo?

Obejrzyj krótkie nagranie video i dowiedz się, jak w prosty sposób zintegrować sklep internetowy SOTESHOP z porównywarką cen Ceneo.

Bądź na bieżąco z nowościami, subskrybuj SOTE na YouTube.

Zobacz dokumentację integracji: Dokumentacja Ceneo

Wysokie SEO

Jednym z powodów, dla których warto udostępnić swoją ofertę w Ceneo, jest bardzo wysoka pozycja serwisu w pozycjonowaniu. Zarówno kategorie jak i poszczególne produkty znajdują się na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Często sugerowane produkty z katalogu pojawiają się nad produktami z innych stron.

Dostępność produktów

Bardzo ważnym elementem prezentowanym w wynikach katalogu Ceneo jest dostępność. Strony produktów dostępnych oczywiście są chętniej odwiedzane, ale nie zawsze pokazanie statusu "dostępny" oznacza, ze wysyłamy go tego samego dnia. Każdy sklep może określić w konfiguracji, jakie statusy dostępności odpowiadają za pokazanie informacji "dostępny", ważne jednak, by to dopasowanie było rozsądne i uczciwe w stosunku do klientów. Pamiętajmy, że klienci po transakcji wystawiają recenzję i warto być uczciwym.

Jeśli jakiegoś produktu nie mamy aktualnie, nie zostawiajmy pustego linku i nie wyłączajmy produktu ze sklepu. Jeśli nie chcemy pokazywać go w sklepie na listach, wystarczy usunąć produkt z kategorii, ale zostawić go aktywnym, wtedy będzie dostępny po wejściu z linku. Dodajmy informację o dostawie np. na zamówienie i pozwólmy klientom wejść do sklepu przeczytać informacje o produkcie. Możemy też wyświetlić inne polecane produkty podobne lub zastępcze.

Produkty wycofane

Do produktów wycofanych mozemy zastosować podobną regułę. jak do produktów niedostępnych. Nawet jeśli wiemy, że produkt nie pojawi się juz w ofercie, to informacje na stronie nadal działają na naszą korzyść. Ważne jest, aby czytelnie przedstawić informacje o tym, ze produkt jest wycofany i polecić inne produkty lub kategorie.

Recenzje

Po każdej transakcji z Ceneo klient może wystawić recenzję. Są one niezależne od recenzji sklepu i mają dla klientów dużą wiarygodność. To na pewno element, który warto wykorzystać.

Śledzenie wejść z Ceneo z ADS Tracker

Jeśli w panelu sklepu w konfiguracji Ceneo zaznaczymy opcję aktywowania "ADS Tracker", to system będzie zbierał informacje o wejściach z linków Ceneo. Dodatkowo, jeśli ktoś złoży zamówienie po takim wejściu, nawet po kilku dniach, to informacja pojawi się w zamówieniu. Dzięki temu możemy liczyć ilość i wartość większości zamówień z wejść Ceneo.

Zobacz dokumentację integracji: Dokumentacja Ceneo


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep

Polecane strony

Polecane wpisy

SOTESHOP PRO. Jak pobrać darmowe dodatki do sklepu?

SOTESHOP PRO. Jak pobrać darmowe dodatki do sklepu?

26/11/2021
SOTESHOP PRO to nowa usługa, dzięki której nie musisz osobno płacić za dodatkowe aplikacje z WebStore. Możesz wybrać te, które potrzebujesz lub wszystkie razem, o wartości ponad 18 000 zł netto, i wszystko zamówisz za darmo. więcej